https://www.facebook.com/zilarusli?ref=tn_tnmn ...glowing aisya...: BUDAK BARU COUPLE SEMINGGU -->

Thursday, July 11, 2013

BUDAK BARU COUPLE SEMINGGU



Salam you allzzz....Salam Ramadhan diucapkan pada semue...hopefully korang sume dapat pose penuh la ye...;-)...ha...x pasal2 terselit plak pic org korea couple tu ek...(mule nk merepek la tuh...)

EnTRIi kali niy I nak share sket pasal TAJUK KAT ATAS TUH....cube klik kat bawah for sesape yg blom tengok...jadikan pengajaran.....

 
pas tengok kat YOUTUBE macam2 komen ade..cume I x komen je lah...tp mungkin kesilapan pertama adik Puteri kan..??? jadi tolonglah semue kengkawan jgn lah bagik agik komen2 yg negative..she still young...however adik Puteri da apology kat sume pasal video tu kan.....sume org wat silap..no body perfect....please lah....!!!!
 
 
....................................................................................................
KATE ADIK PUTERI  :
 
Assalamualaikum , Mesti tengah panas dengan cerita video Puteri kan ? Hmm , sebenarnya video tu di uploadkan lama dh tapi di privatekan dan video tu takdak sapa yg view. Memang niat taknak publickan tapi masa hangout last week ramai pulak yang nk view , Mulanya kami *saya dengan ery* terima komen yang baikbaik daripada anda semua. Kami ingat benda ni akan okay, Puteri ada mintak nk private balik vid tu tapi ery tak kasi sbb dia kata semua orang suka dan dia nk download masuk note II dia. So tak jadik lah nk privatekan semula.
Puteri tahu ini semua salah Puteri buat vid mcm tu . Puteri nak mintak maaf kalau ada buat koqang rasa sakit mata ka sakit telinga ka apa. Allah uji Puteri ni bersebab. Mungkin atas apa yg dah Puteri buat selama ni. Mmg dari dulu lagi Puteri ramai haters, tapi selepas buat vid ni lagi bertambah lah kan? Malah seluruh malaysia mugkin seluruh dunia. 

Allah maha mengetahui apa yg akan berlaku disebalik semua ini. Mungkin Allah rindukan doa daripada hambanya yang bernama Syazwani :') Allah rindukan solat taubat dari hambanya. Dia lebih tahu daripada segalanya. Puteri hanya mampu berdoa dan melihat. Korang ramai namun ? Puteri seorang diri , Nasib ada kawankawan yang sangat baik dan selalu sokong wani dari belakang . 
Puteri mohon , orang yg upload vid puteri kt youtube, tlg lah delete. Puteri baru tahu saat dan ketika ini siapa yang bergelar kawan dan bergelar musuh . Mungkin cerita ini akan terus tersebar tapi, Puteri redha dengan dugaan Allah malah Puteri bersyukur diatas apa yg berlaku ini mengakibatkan Puteri selalu mendekatkan diri dengan Allah. 
SubhanaAllah, Semalam lepas tengok apa yg terjadi , Hati gelisah sangatsangat. Walaupun kawankwan, family dah ckp sabar semua tapi ttp tak okay . Lepas buat solat solat semua, baca alquran , rasa betapa tenangnya hati ni. Allah maha berkuasa . 

Mungkin setakat ini sahaja post saya buat kali ni. Tapi ini mungkin post terakhir dari saya. Assalamualaikum :')
 
 
..............................................................................................................................................................
                                             KATE BOYPREN DIE PULAK :
 
siapa tak malu kan dengan benda nie ? aku tak mintak hal nie semua .
alhamdulillah! Aku mintak nasihat dari ustaz and cikgu yang baik dengan
aku tadi sekolah tapi ada cikgu yang tak percaya dekat aku. Cakap awani tu ini lah,
hanya diamkan diri and pekakkan telinga itu boleh rilekkan diri. Serious,
aku minta maaf,video tuh bukan Dari Ert tapi dari awani. Hmmmm,aku terima
dugaan dari Allah. mungkin INI ujian dia dekat aku sebab pada mulanya memang
ramai kawan-kawan nasihat aku jangan jangan jangan jangan terima
tapi aku degil,Ya allah , lindungilah aku dari malapetaka dunia yang hanya boleh menghanyutkan aku sendiri,
Takabur zina,jangan kau menghampiri zina.sebelum ni aku single bukan aku bertukar-tukar
pasangan,hampa jangan salah faham dengan konflik semua tuh.setiap gambar
ada ceritanya tersendiri.tlong jangan fitnah aku,,Aku mohon sgt dgt kwn,Ini maruah aku
and maruah family aku,thanks kwnkwn yang sentiasa tolong beri semangat dekat aku.
okey salam ramadhan :)
 
 
 
..........................................................................................................
 
boleh plak..???nk tuduh menuduh plak...Dah2 la tu dik...adik Puteri sendiri dah ade penjelasan dari BF kesayangan adik niy...nak lepaskan diri sendiri dulu...maybe adik boleh fikir lagik..adik masih muda...
 
salam

please comment and like banyak2 ek...mmmuahhh...!!!


carik-carik dah jumpe kan…???? ;-P

No comments:

site www.zilaaisyah.blogspot.com