https://www.facebook.com/zilarusli?ref=tn_tnmn ...glowing aisya...: SALLY YEN , MAKCIK , BENJAMIN -->

Thursday, June 27, 2013

SALLY YEN , MAKCIK , BENJAMIN

Banyak btol kes penghinaan Islam yang berlaku di media social macam Facebook , Twitter , Youtube......antaranye mcm yg kat bawah ni...

1)     Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara - yang tunjuk gambar duduk di atas Kaabah dengan berpakaian seksi. Haram jadah btol la dorg...tp I`m not sure la yg ni dah murtad ke blom..hmmm..NAUZUBILLAH...!!!
Haram jadah ni menghina dan mengutuk Nabi Muhammad S.A.W.
Antara ayat yg direka-reka melalui sebuah hadis yg di olah :

 
"Diriwayatkan oleh Aisyah r.a. tambahannya lagi: Pada hari tersebut baginda (saw) wafat, dimana hari kewafatan baginda ialah hari giliran saya di rumah saya. Allah swt kembalikan baginda kepada-Nya sewaktu kepala baginda terletak di tengah-tengah dadaku dan leherku, dan air liur baginda sedang bercampur dengan air liurku."
(Sahih Al-Bukhari 7.62.144)


tp x tau lah cume yg I rase TUAN PUNYA FB n BLOGGER ni BUKAN ISLAM.Sesuke hati je nak ubah-ubah hadith Al-Quran.






2)    Video Benjamin Stephen - kat Youtube jelas-jelas menghina Islam dan Rasulullah SAW.
Memperlekehkan Surat Al-Fatihah..Nabi Muhammad S.A.W..

Dengan beraninye die mengutuk dan menghine Rasulullah padahal Kitab BIBLE tu dulu pun dari Al-Quran dan Al-Sunnah.


3) Sally Yen
Satu akaun dari Facebook di daftar dgn nama Sally Yen telah menghina Rasulullah S.A.W.Ikuti di bawah.

Sally Yen hina Islam
 
I yg tulis ni pown tetibe rase sesak dada tengok gelagat manusia-manusia ni...bercerita tentang RACIST la..kan kite mase di sekolah dulu dah diajar sejarah. Dari mana datangnya Islam dan sejarah Nabi-Nabi kita..mungkin mereka hanya mengkaji dari separuh Al-Quran dan tak memahami isu Islam ni.Bahkan diakui ade dikalangan orang Islam sendiri tak tahu asal usul Islam itu sendiri.
Malaysia memang negara demokrasi tetapi demokrasi pun ada batasnya kalau dibiarkan watak-watak penghina Islam berleluasa di alam maya Malaysia. Dan sangat dikhuatiri tindakbalas penghinaan kepada agama lain akan berlaku dan ini pasti akan menjadikan keharmonian yang telah dibina berpuluh tahun akan hancur begitu sahaja.
Perjuangan kebebasan tanpa akal fikiran yang logik yang melampau kadang-kadang menjadikan manusia fikir mereka boleh bebas dan sesuka hati bertindak mengikut kata hati tanpa memikirkan kesannya masyarakat dan negara. Mencabar undang-undang menjadi keseronokandan mainan untuk menjadi popular walaupun tidak disukai oleh majoriti. Kadang-kadang orang tua yang mengajar orang muda menjadi kurang ajar.Semua nak jadi pandai.

TOLONGLAH WAHAI RAKYAT MALAYSIA..BERSATU LAH DEMI ANAK-ANAK DAN CUCU CICIT ANDA..FIKIRKAN LAH MEREKA INI..DAN WAHAI PENGHINA-PENGHINA AGAMA ISLAM TOLONGLAH KAJI DAN SELIDIK DULU MELALUI ORANG YANG BERTAULIAH,JANGAN KERANA RASA BENCI PADA POLITIK MARUAH KITA GADAIKAN...SEMUA AGAMA MENYARANKAN AGAR KITA HARUS SALING BANTU MEMBANTU DAN SALING HORMAT MENGHORMATI ANTARA SATU SAMA LAIN.

WASALLAM




please comment and like banyak2 ek...mmmuahhh...!!!


carik-carik dah jumpe kan…???? ;-P

1 comment:

Toko Sepatu Futsal said...

astgfrullah betul-betul penghinaan terhadap umat muslim,.

site www.zilaaisyah.blogspot.com